ست چهار رنگ کارتریج اچ پی HP 125A

رنگ : سری کامل چهار رنگ    (مشکی ، قرمز ، زرد ، آبی )

کارکرد : کارکرد 1400 برگ

پرینترهای سازگار : CP1215 - CM1312 mfp - cp1515n - cp1518n

همراه با گارانتی


ادامه مطلبShow less
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
  • ست چهار رنگ
  • قرمز
  • مشکی
  • آبی
  • زرد

1,590,000 تومان (بدون مالیات)

دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مشابه
توضیحات

ست کارتریج اچ پی 125A

هنگام استفاده از کارتریج جوهر ، شما باید به دو روش پاسخ دهید. یکی از گزینه ها بازیافت کارتریج هایی است که در محل های دفن زباله ختم می شوند. این گزینه بدان معنی است که شما مجبور به خرید کارتریج جدید برای تعویض چاپگر هستید تا عملیات چاپ روزانه در دفتر پیش برود. این واقعیت است که باعث اختلال در تولید چاپگر می شود. به این معناست که مدت زمان صرف شده در انتظار جایگزینی ، به ویژه هنگامی که کاهش ناگهانی رخ می دهد ، برای سازمان یا کاربر گران است.گزینه دیگر ، به طور معمول ، بازیافت کارتریج های جوهر چاپگر است. این بدان معناست که انتظار نمی رود کارتریج جدید جایگزین کارتریج خروجی یا ضعیف شود. کارتریج استفاده شده قابل دور ریختن نیست ، اما در عوض ، جوهر مجدداً برای استفاده دوباره پر می شود.برای دستیابی به گزینه دوم ، دو روش بازیافت انجام می شود. یک راه حل این است که یک کارتریج خالی برای یک خرده فروش تهیه کنید که کارتریج های خالی را دوباره پر کند. در اینجا ، کارتریج ها در یک استودیوی عکس جوهر افشان آماده استفاده مجدد در دفاتر ارزیابی و پر می شوند.

 روش های دیگر شارژ کردن

راه دیگر پر کردن مجدد این است که به صورت فیزیکی کارتریج های خالی را به تنهایی دوباره پر کنید. در اینجا ، شخص با استفاده از مراحل مختلف برای انجام صحیح آن ، دوباره پر کردن جوهر را انجام می دهد. این مراحل در سایت مهپارس آورده شده است.برای هر شخصی که با چاپگر کار می کند مهم است که مراحل لازم را برای دوباره پر کردن کارتریج ها درک کند. علاوه بر این ، گام هایی که باید برداشته شود ساده است. تفاوت کمی بین دو نوع کارتریج وجود دارد ، کارتریج های تونر و کارتریج های جوهر به دلیل تفاوت در طبیعت و همچنین نوع ماده ای که برای پر کردن دوباره استفاده می شود ، به طور خاص دوباره پر می شوند. چند تفاوت که هنگام سوخت گیری دو نوع کارتریج بوجود می آید ، محل کارتریج ها است. کارتریج های تونر برای ورود به کار دیگری نیاز دارند. تفاوت دیگر روش استفاده شده برای قرار دادن جوهر برای کارتریج جوهر و پودر برای کارتریج تونر است.

 شارژ کارتریج های جوهری

کارتریج های جوهر چاپگر را با یک سرنگ دوباره پر کنید.خرید یک کیت پر کردن مجدد برای کارتریج های دوباره پر کردن لازم است. این کیت ها در سایت های آنلاین و یا حتی در فروشگاه های محلی خرده فروشی موجود است.قبل از شروع مراحل پر کردن ، همیشه از دستکش تولید لاستیک استفاده کنید. با این کار از تماس جسمی با جوهر که اغلب به دستها وصل شده و غیر بهداشتی برای پر کردن مجدد صورت است خودداری می کنید.کارتریج را از شکاف جدا کرده و سوراخ هایی را برای پر کردن مجدد پیدا کنید. باید احتیاط کرد ، خصوصاً هنگام خارج کردن کارتریج و جابجایی آن ، تا آسیب نبیند.پس از دستورالعمل های دقیق با چاپگر سازنده ، کارتریج های دوباره پر کردن را وارد کنید.برای جلوگیری از جریان برگشت و مخلوط کردن جوهر در داخل سوراخ در صورت عدم توجه ، چاپ را روی کارتریج جوهر قرار دهید.سرنگ تمیز کردن برای جلوگیری از خشک شدن و انعقاد سوزن در آمادگی برای پر کردن مجدد دیگری در آینده استفاده می شود.

انواع کارتریج

کارتریج جوهرافشان

تامین رنگ در چاپگر های جوهرافشان توسط کارتریج جوهرافشان انجام میشود. این چاپگرهای جوهرافشان توسط پاشیدن قطرات بسیار ریز جوهر  بر روی یک صفحهٔ کاغذ به وسیله منافذ بسیار ریزی که در هد دستگاه وجود دارد، باعث به وجود آمدن تصاویر سیاه و سفید و تصاویر رنگی می‌شود.

کارتریج لیزری

 کارتریج لیزری یکی از اجزای مصرفی پرینتر لیزری است که شامل پودر تونر است. تونر ها توسط شارژ الکترواستاتیک درام و الحاق آن با غلتک بر روی کاغذ در مدت زمان پرینت توسط پرینتر، روی کاغذ پرینت میکنند.

 کارتریج های موجود در بازار 

کارتریج اصلی (اورجینال)

کارتریج 125a ،کارتریجی میباشد که توسط شرکت سازنده پرینتر (چاپگر) ، با هولوگرام اصلی به فروش میرسد. این کارتریج هر چند با کیفیت عالی و سازگار با دستگاه پرینتر می باشد اما هزینه زیادی را به همراه دارد. کارتریج اورجینال برای پرینت های با کیفیت و با قابلیت ماندگاری بالا مناسب است.

کارتریج های طرح (غیر اورجینال)  

کارتریج طرح فابریک (High Copy) ، کارتریجی است که توسط کارخانه های غیر سازنده پرینتر اصلی تولید می شوند که کلیه قطعات آن تولید اول هستند. امروزه با استفاده از بهترین قطعات در تولید کارتریج توانسته اند کارتریجی با کیفیت بسیار بالا  و به صرفه  تولید کنند . مناسب بودن قیمت کارتریج ، توام با کیفیت بالای آن از عوامل موثر تقاضای بالای این محصول  در بازار می باشد. یکی از خصوصیات مهم کارتریج طرح فابریک، قابل شارژ بودن آن تا حداکثر 4 بار است . پیشنهاد ما خرید کارتریج طرح فابریک به جای اورجینال است. شما می توانید با خرید کارتریج 125a طرح فابریک در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید.

پرینتر لیزری 

پرینتر های لیزری برای جوهر مورد نیاز خود از تونر استفاده میکنند . استفاده از تونر اصلی و قطعات اصلی اهمیت بسیاری در پرینتر های لیزری دارد . اگر به این موضوع بی توجه باشید و از اجناس تقلبی استفاده کنید علاوه بر اینکه چاپ نهایی کیفیت اصلی را نخواهد داشت  احتمال صدمه دیدن پرینتر نیز وجود دارد . به همین دلیل پیشنهاد می کنیم همیشه از تونر های اصلی که توسط شرکت سازنده پرینتر به صورت اختصاصی طراحی شده اند استفاده کنید .

کارتریج لیزری مهپارس مناسب پرینتر های لیزری  طراحی شده است .

کیفیت تصویر در پرینتر

کیفیت تصویر به ویژه بین چاپگرهای لیزری و جوهر افشان متفاوت است. اگر نیاز به چاپ تصاویر با کیفیت بالا دارید ، یک چاپگر جوهر افشان دریافت کنید. آنها می توانند با استفاده از طیف وسیعی از رنگ و عمق  تصاویر سطح بالایی تولید کنند. آنها همچنین با انواع متنوعی سازگار هستند.

مراقبت و نگهداری

از آنجا که شارژ کارتریج و مواد مصرفی ماشینهای اداری یک فرایند تخصصی است توجه به نکات زیر لازم می باشد :

  • تیراژ چاپ پرنترهای رنگی  توسط شرکت سازنده پرینتر براساس چاپ متن بر روی قطعه کاغذ A4 اعلام شده است. 
  • به منظور بالا رفتن سطح کیفیت چاپ و عدم پیش آمد مشکل در کیفیت و کمیت مواد مصرفی می بایست به نوع جوهر و یا پودراختصاصی، کنترل کیفیت قطعات داخلی کارتریج وپوکه توجه کرد.
  •  می بایست کارتریج ها همیشه در حالت افقی حمل و نگه داری شود.
  •  دمای نگهداری کارتریج بین 0 تا 35 درجه می باشد.
  • کارتریج ها نباید در کنار پنجره و در معرض شدید خورشید و گرد و غبار قرار گیرد.
  •  در هنگام پرینت دستگاه را خاموش نکنید و یا درب آن را باز نکنید زیرا در دو حالت موجب گیر کردن کاغذ در پرینتر میشود.
  •  از چاپ بر روی کاغذ چسب ناک و یا کاغذ های منگنه دار پرهیز کنید.
  •  بهتر است که پریز برق پرینتر با یک پرینتر لیزری دیگر یا با مانیتور لامپی و یا کامپیوتر مشترک نباشد و جهت جلو گیری از جرقه زدن نباید کابل پرینتر و پریز شل باشد.

جاگیری پرینتر

پرینترهای جوهر افشان نسبت به چاپگرهای تونر کوچکتر و سبک تر هستند. به همین دلیل آنها برای مصارف خانگی بسیار مناسب هستند. می توانید آنها را در اطراف خانه جابجا کنید و آنها را به راحتی در یک خانه نصب کنید.از طرف دیگر پرینترهای تونر ، حجیم تر بوده و بهتر ثابت مانده است. آنها ممکن است برای دفتر خانه شما خیلی بزرگ باشند.

کارتریج لیزری رنگی اچ پی نسخه ی بهینه شده و عالی برای چاپ می باشد که با صرفه جویی در قیمت کارتریج 125a قادر خواهد بود تا قابلیت کار شما را افزایش دهد، این دستگاه های چند منظوره هزینه های چاپ (پرینت) را به شدت کاهش می دهند، این به آن معنی است که شما قادر خواهید بود تا اسناد خود را بسیار با کیفیت حرفه ای پرینت بگیرید.

سایت مهپارس مفتخر است کلیه مواد مصرفی پرینتر و قطعات کارتریج را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد.

پرینترهای سازگار  :

CP1215

CM1312 mfp 

cp1515n 

cp1518n

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

وزن
0.8kg
کارکرد
1400 برگ
نوع
لیزری
رنگ
سری کامل چهار رنگ
کد فنی
CB540A, CB541A, CB542A, CB543A
دستگاه های سازگار
CP1215 - CM1312 mfp - cp1515n - cp1518n
گارانتی
تعویض
قابلیت شارژ
دارد
اورجینال / طرح اصلی درجه یک ( Grade A)
طرح اصلی درجه یک (Grade A)
برند
HP
نظرات
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم